منتدى الزواج البحريني
اهلا بك ايها العضو الحديد
لقد نورت المنتدى باشتراكك معنا هنا ونرجو الاستفادة والمشاركة معنا

ادارة المنتدى

منتدى الزواج البحريني

منتدى لجميع انواع الزواج الدائم والمسيار والمتعه ودردشه عامه عن الحياه الزوجية

التسجيلالرئيسيةالبوابةدخول
مرحبا بكم في منتدى الزواج البحريني وجميع انواع الزواج على سنة الله وشرعه ورسوله
مرحبا بالاعضاء الجدد في المنتدى
زواج دائم زواج مسيار زواج متعه
الرجاء من الجميع احترام الاخرين خاصه النساء عدم التعرض لهم والاساءه لهم
وَمِنْ آَيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً

شاطر | 

خدمه لكل الاخوه العرب عاوز تتجوز متعه او مؤقت أو يوم كلمنى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ramzy_200
عضو جديد
عضو جديد

الدوله : مصر

مُساهمةموضوع: خدمه لكل الاخوه العرب عاوز تتجوز متعه او مؤقت أو يوم كلمنى   1/11/2017, 12:01

( مفجأه ساره ومذهله للاخوه العرب خارج مصر فقطططط. بالبحرين ( العاصمه , المحرق , الشماليه , الجنوبيه ... )
( متعه حقيقيه وزواج وقصص حب واقعيه
اعرفكم بنفسى رمزى من القاهره
وكل الى عندى بنات
بيعملوا سفرجبغرض المتعه والمقابل المادى وخلى بالكم بغرض المتعه يعنى مش جايين يقضوا غرض ويمشوا
( قسم البنات (الحريم
الموزززززززز
السن من اول 18 سنه لحد 40 سنه تقريبا معظمهم صغار ونضااااااااااف جدا من بره ومن جوه بنوته جميله
بتيجى تجالسك تداعبك وتعملك كل الى نفسك فيه ع السرير فى حاله الزواج الموقت البنات انواع واصناف
بالنسبه للبنات بالبحرين
مواصفات
... اولا ... ملكات جمال /اجسام جميله جدا /اجسام سكسى جدا
البنات الى عندى بتهتم بنفسها جدا وفخورين جدا بانوثتهم لدرجه عاليه
الى هيشرفنى وهيتصل بيا وهيمشى على نظامى يبقى اهلا وسهلا بيه وكده بيشترينى وبيكسبنى فى صفه هيكسب المتعه
من الاخر عاوز اى متعه سواء زواج او لا داخل البحرين وعلى فكره اقدر برده اخدم في كذا دوله
نظرا للطلب الشديد من الاخوه الاعضاء على تواجد الاسعار بالموضوع الرئيسى فقد قررت تلبيه طلباتهم
بصوا ياجماعه البنات عندى من اول 500 دولار .... ده بدايه الكلام ف بنات بتوصل لاكتر من كده بكتير على حسب نوع الطلب زى مبيقؤولوا كله بتمنه
اكيد الفضه مش زى الدهب والدهب مش زى الماس كل طلب له بريق وطعم خاااااص وايضا حساب خاص بس معنديش بنات اقل من 500 دولار
انا راجل جاد جدا ومش بهرج
ولا بعمل شات ع النت يعنى محدش يتصل بيا يقولى نتكلم ع الايميل معلشى اذا كنت مش قادر على تمن المكالمه يبقى مش هتقدر على تمن المتعه

بالنسبه للفئه بتتصل تهزر او الحركات المعفنه دى بلاش عشان هتتقابل منى برد فعل وحش جدا وممكن ازى الله اعلم رد فعلى سعتها هيبقى عامل ازاى ممكن يبقى عنيف جدا
لو سمحتم المقابل المادى بتاعى اوفر لو حد فاكر انه جاى بنت من ع الرصيف او من الشارع ميتصلش احسن
رقمى / مستر رمزى 01001502387
ومن خارج مصر طبعا 00201001502387

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1